Por que precisas un servizo de redes sociais para empresas?

Que é un Community Manager?

Tanto se a túa empresa quere que a súa marca ou imaxe sexa recordada fácilmente, ou queres establecer unha comunicación interactiva cos teus clientes, ou se o que precisas é posicionar e promocionar a túa web corporativa ou e-commerce, sen dúbida precisas o noso servizo de redes sociais para empresas.

redes sociales

O fenómeno das redes sociais irrumpiu con tal forza na sociedade que modificou por completo o mercado da comunicación comercial. Conscientes disto, as empresas comezan a interactuar coas súas comunidades aproveitando todos os recursos ao seu alcance.

Redes sociais, plan básico dende

99€/mes

Xeolocalizamos a túa empresa en Google Business e potenciamos o teu resultado nas procuras dos usuarios da túa rexión.

Creamos e actualizamos semanalmente os contidos nos teus perfís de Facebook, Twitter e Google+, as tres redes máis importantes para o posicionamento.

Plan completo dende

299€/mes

O noso plan completo inclúe a creación e actualización semanal de Facebook, Twitter, Google+, Pinterest e LinkedIn, así como a xeración de vídeos promocionais para o teu perfil de YouTube.

Crearemos unha comunidade social interesada na túa marca, que interactúe coa empresa potenciando a imaxe da mesma e axudando a captar novos clientes.

Pack Redes Sociais para Empresas

Actualizacións regulares, campañas de social media, captación de novos clientes, comunidade en torno á marca.

Debemos pensar nas redes sociais coma unha potente ferramenta para difundir e dar a coñecer a nosa marca, creando unha comunidade arredor dela. Os factores de optimización para posicionamento en buscadores pasan sen dúbida por unha presencia activa e interactiva nas redes sociais.

Falando claro: 7 dos 10 primeiros factores que inflúen no SEO están directamente relacionados coas redes sociais.

O contido orixinal e con relevancia é o alimento das redes sociais. En DominioZero mantemos os teus perfís actualizados con novas, artigos e ofertas interesantes para a túa comunidade Social Media favorecendo así o teu posicionamento e xerando novos usuarios que interactúen coa túa marca.

O mundo da publicidade está a cambiar e as redes sociais chegaron a el para quedar, a comunicación dunha marca ou empresa orientada aos seus clientes pasa por ter unha boa presencia nas redes sociais.

marketing-digital-en-2013
As 6 principais redes sociais
googleplus

Google+

google+1
google+2
google+3
google+4
facebook

Facebook

fb+1
fb+2
fb+3
fb+4
pinterest

Pinterest

pinterest+1
pinterest+2
pinterest+3
pinterest+4
twitter

Twitter

twitter+1
twitter+2
twitter+3
twitter+4
twitter+5
instagram

Instagram

instagram+1
instagram+2
instagram+3
instagram+4
instagram+5
linkedin

LinkedIn

linkedin+1
linkedin+2
linkedin+3
linkedin+4
linkedin+5
youtube

YouTube: Ferramenta Social Media + Rede Social

YouTube é a ferramenta social para compartir vídeos máis usada do mundo, chegando a millóns de usuarios cada día e esmagando as estatísticas de calquera medio televisivo ou cinematográfico.

Que pode sacar a túa empresa de YouTube?

  • O vídeo marketing aporta valor engadido ás empresas potenciando a súa visibilidade e prestixio na rede.
  • O teu vídeo compartiráse fácilmente polas redes sociais promovendo unha publicidade viral efectiva e de baixo custo.
  • Aumenta o teu público e conecta cos teus clientes.
  • Axuda poderosamente á túa imaxe e posicionamento na web.

Parámetros de redes sociais máis importantes para o posicionamento SEO

As redes sociais veñen crecendo cada ano no seu nivel de influencia no posicionamento dunha web en Google. Hoxe en día é case imposible atopar unha web entre os primeiros resultados de Google que non posúa un perfil nalgunha destas redes sociais. Sen dúbida Facebook é a máis usada e coñecida, seguida de twitter e de YouTube. Google+ destaca coma un dos factores máis importantes no SEO, LinkedIn é a rede social dos profesionais e Pinterest ou Instagram destacan polo seu gran potencial ao compartir imaxes. Todas as redes sociais teñen un fin máis específico e dependendo do teu sector será máis recomendable usar unhas ou otras.

Google +1
Compartir en facebook
Facebook totales
Facebook comentarios
Me gustas en Facebook
Pinterest
Tweets
Redes-Sociales-facebook